Відповідно до Закону України  “Про захист прав споживачів” покупець може:

  1. Обміняти товар належної та неналежної якості.
  2. Повернути товар належної та неналежної якості.
  3. Повернути або обміняти товар належної та неналежної якості.

Який товар підлягає обміну:

  1. Товар, у котрого є чек;
  2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
  3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.

Процедура повернення та обміну товару Належної якості:

  1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
  2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
  3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
    4. Всі послуги перевізників або комісії переказ коштів, проходять за рахунок клієнта. 

Процедура повернення товару Неналежної якості:

  1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
  2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
  3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
  4. Всі послуги перевізників або комісії переказ коштів, проходять за наш рахунок.

Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту так само за фізичною адресою: м. Рівне, вул. Київська, 40 А. 33000.

Процедура повернення або обміну:

  1. Зв’яжіться з нами за номером +380997772753 для повідомлення про бажання повернути або обміняти товар.
  2. Відправте товар перевізником або привезіть його особисто за адресою: м. Рівне, вул. Київська, 40 А. 33000. Витрати на доставку оплачує клієнт.
  3. Надішліть товар через Нову Пошту: вул. Володимира Стельмаха, 9Б, Рівне, Рівненська область, 33018, відділення №18, код ЄДРПОУ 3721900956, отримувач IBAN UA 893204780000026008924948015, телефон +380997772753
  4. Повідомте нам номер посилки та номер банківської карти для повернення коштів.
  5. Після отримання та перевірки товару ми відправимо заміну або повернемо кошти протягом 3-х робочих днів.